فشنگ خوب برای تمرین نداریم
نوشته شده توسط : breketid

'ابراهیم برخورداری' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه كرد: در حالی برای حضور در المپیك لندن آماده می شوم كه در تمرینات، از مهمات كافی و مناسب برخوردار نیستم.

وی با بیان اینكه فدراسیون تیراندازی، نهایت سعی و تلاش خود را برای ایجاد فضای مناسب تمرینی و اختصاص فشنگ به تیراندازان المپیكی انجام داده است، اظهار كرد: با این حال به دلیل كمبود فشنگ، تمرینات خود را محدود كرده ام و به جای روزانه 300 تیر، از 150 تا 200 تیر برای تمرین استفاده می كنم.

اولین تیرانداز مرد ایرانی كه در بازی های المپیك حاضر می شود، افزود: متاسفانه كشورهای غربی به بهانه تحریم، از فروش و در اختیار گذاشتن سلاح ها و مهمات ورزشی به تیراندازان ایرانی امتناع می كنند.

برخورداری، با بیان اینكه كمبود و یا نا مناسب بودن مهمات، ذره ای از انگیزه ام برای حضور قدرتمند در المپیك لندن كاهش نداده است، خاطرنشان كرد: همه این مشكلات عزمم را برای اینكه با تمام توان در بازی های لندن شركت كنم، بیشتر كرده است.

عضو قزوینی تیم ملی تیراندازی ایران كه فردا (چهارشنبه) به همراه دو بانوی تیرانداز دیگر كشورمان كه جواز حضور در بازی های المپیك لندن را كسب كرده اند عازم شهر 'هانوفر' آلمان خواهد شد، افزود: امیدوارم در مدت حضورم در آلمان بتوانم با فشنگ های استاندارد، تیراندازی و تمرین كرده و آمادگی خود را برای حضور در المپیك بیشتر كنم.

برخورداری، با بیان اینكه تیراندازان كشورهای كره جنوبی، ژاپن، چین و روسیه مهم ترین حریفانش در ماده 50 متر تپانچه در المپیك لندن هستند، خاطرنشان كرد: تلاش می كنم با كسب بهترین ركورد و نتیجه ممكن این رقابت ها را از پیش رو بگذرانم و نماینده شایسته ای برای كاروان ورزشی كشورمان در میدان بزرگ بازی های المپیك باشم.

7392/ 614/ 1644

ورزشی. ** 1589 **





:: برچسب‌ها: هنر , آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: